خرید , واردات و ترخیص لوازم خرازی و خیاطی
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 خرید , واردات و ترخیص لوازم خرازی و خیاطی 

 

شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از ۳۵ سال تجربه در امور واردات و ترخیص کالاهای مختلف توانسته جایگاه خودش را در بین بسیاری از شرکتها و بازرگانان پیدا کند. این اعتماد افراد و سازمانها نتیجه ی تلاشهای اعضای کاردان و دلسوز این مجموعه است که با دلسوزی  ، دقت عمل ، سرعت بالا تمام تلاش خود را صادقانه انجام می دهند.

واردات لوازم خرازی،واردات لوازم خیاطی ،چرخ خیاطی ،نخ و سوزن ، تزیینات لباس و … و ترخیص کالا و خرید خارجی و امور بازرگانی این مجموعه یکی از موفق ترین خدمات این مجموعه بوده است .

 

واردات لوازم خرازی

 

یکی از انواع لوازم مهم خرازی دکمه می باشد که  از 50تومان تا 10هزار تومان. دکمه‌های نگین‌دار که اصطلاحا به دکمه سنگی مشهور هستند و برای لباس‌های مجلسی زنانه به کار می‌روند تا 10هزار تومان قیمت دارند. 

 

واردات لوازم خرازی،واردات لوازم خیاطی ،چرخ خیاطی ،نخ و سوزن ، تزیینات لباس و … و ترخیص کالا و خرید خارجی و امور بازرگانی این مجموعه یکی از موفق ترین خدمات مجموعه بازرگانی فیروزه بوده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: واردات لوازم خرازی از چین , واردات لوازم خرازی و خیاطی , هزینه واردات لوازم خیاطی , ترخیص کار لوازم خیاطی و خرازی , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: